Wednesday 21 December 2011

Wat A Day~~

Salam, lama da x update..ada ke x org baca x kesahlah..yg penting benda2 ni semua ku lakukan tuk mengenang kembali saat2 terindah time blaja dulu...u girlz mmg TERBAIK!! mmg meninggalkan kesan dlm hidup ini..


GELISAH~~ yup 2 3 ari ni mmg rasa semcm...sat td lagu ombak rindu berkumandang d radio..bleh plak feeling semcm..mmg loggong la sy ni geng..hrmm, berbalik soal hatiku yg gelisah..tah pa kess la hati ni nak gelisah...hati oo hatii napa laa ko ni wat aku gelisah hrmm...apa2 pun wat FMLY & FRENZ ku yg tersayang, yaa mmg ku ngaku diriku pergi menjauh jauh dari kalian namun percayalah..I REALLY LOOOVEE U OK!!
I've done sooo manyy mistake...makes ur feeling hurts..avoiding u...ooo jahay nyaa saya kan..hmm. Andainya aku pergi dulu sebelum mu, jgn la kau bersedih~~halalkan lah mkn minum ku..maafkan segala kesalahan ku..doakan aku.........(line disconnected) wassalam..




*ajal maut d tangan ALLAH..mana tahu esk ka lusa ka tulat ka nyawaku d ambil..ampunkan aku ek =) keep on smiling n dont be sad

No comments:

Post a Comment